Ulica kneza Borne 5
Zagreb, Hrvatska
10000
 
Ponedjeljak - Petak
09:00 - 17:00
 
email:
 
Odnosi s javnošću:
 
 

Odgovaramo po redoslijedu zaprimljenih upita.

 

Najnoviji izvještaj od IFPI-ja koji je predstavljen na National Group Directors` Meetingu i glazbenom događaju „Friends of Music“ koji je održan u utorak, 25. studenog 2014. godine u Strasbourgu ponovno je pokazao kako su diskografske kuće glavni pokretači globalne glazbene industrije.

Domaćin okupljanja i predsjednik IFPI-ja, Placido Domingo, predstavio je izvještaj koji nam donosi najnovije podatke o glazbenoj industriji iz cijelog svijeta.

  • Investicija diskografskih kuća u izvođače i repertoar, te marketing, iznosi impresivnih 4.3 milijarde dolara godišnje, i više od 20 milijardi dolara u proteklih 5 godina
  • Investicije u izvođače, repertoar i marketing su se u posljednje dvije godine sa 26% iznosa od ostvarenih prihoda povećane, te sada iznose 27% ostvarenih prihoda

Usporedimo li iznose koliko diskografske kuće od svojih prihoda investiraju u umjetnike i repertoar (16%) s time koliko neke druge industrije investiraju u istraživanje i razvoj, poput farmaceutskog sektora (14.4%) ili softver i računalnog sektora (9.9%) vidimo da su te brojke značajne.
Osvrtom na umjetnike, vidimo da je u 2013. godini 7.500 umjetnika imalo izdavački ugovor sa velikim diskografskim kućama, uz još desetke tisuća koji su imali potpisane ugovore sa manjim, nezavisnim diskografima. Također je važno napomenuti da je svaki peti umjetnik bio novo pridošli čime se otvaraju vrata novim i mladim talentima kako bi glazbena industrija uvijek išla prema naprijed.
Za kompletan izvještaj posjetite stranice IFPI

http://www.ifpi.org/