Ulica kneza Borne 5
Zagreb, Hrvatska
10000
 
Ponedjeljak - Petak
09:00 - 17:00
 
email:
 
Odnosi s javnošću:
 
 

Odgovaramo po redoslijedu zaprimljenih upita.

 

Nastavak ankete u svrhu mapiranja hrvatske glazbene industrije

Vezano uz mapiranje glazbene industrije u Hrvatskoj i izradu razvoja njezine strategije, upravo se provodi i drugi krug ankete započet prije 6 mjeseci, kada ju je zasad ispunilo oko 500 osoba, no svega 100 ispitanika odgovorilo je na sva pitanja. Cilj je dobiti što više kvalitetnih odgovora svih sudionika ove industrijske grane (od samih glazbenika, preko koncertnih promotora, publishera, diskografa do tehničara, producenata, tonaca, amatera vezanih uz glazbu…).

Hrvatska diskografska udruga (HDU) organizirala je u Vodicama, u sklopu CMC festivala, panel na temu 'Domaća (zabavna) glazba u medijskom prostoru'. Na ovu temu govorili su dopredsjednik HDU-a Branko Komljenović , Robert Veseljak - predsjednik Hrvatske udruge radija i novina (HURIN), direktor Splitskog festivala Tomislav Mrduljaš, novinar i radijski urednik Zlatko Turkalj, legendarni Željko Bebek te gost iz regije Aleksandar Gajović, urednik beogradskog lista ‘Ilustrovana politika’.

Domaća (zabavna) glazba u medijskom prostoru

Zabavna glazba oduvijek je bila jedan od najjačih hrvatskih glazbenih aduta i izvozni proizvod koji se prelijevao na sve zemlje regije, a tamo je, svjedoci smo, i danas izrazito zastupljena. Upravo na CMC festivalu kao mjestu slavlja zabavne glazbe postavljamo pitanje: gdje se ona danas nalazi?

IFPI Global Music Report 2016 – Po prvi put digitalni prihodi nadmašili fizičku prodaju

Svjetska diskografska organizacija (IFPI) objavila je rezultate glazbene industrije za 2015. godinu. U protekloj godini po prvi puta u povijesti digitalni prihodi nadmašili su prihode od fizičke prodaje glazbenih izdanja. Digitalna prodaja tako iznosi 45 posto, a fizička 39 posto ukupnih prihoda industrije.