Novosti
PROSLAVLJEN DAN PRODAVAONICA PLOČA UZ PODRŠKU IZVOĐAČA, BROJNE POPUSTE I DRUŽENJA!
Ovogodišnji ambasadori Dana prodavaonica ploča bili su Vlatko Stefanovski, Sunnysiders, Mangroove, Ivan Pešut, 4 Tenora, Ogenj, Sassja i Klinika Denisa Kataneca. Glazbeni svijet u subotu 20. travnja je obilježio Dan prodavaonica ploča (Record Store Day). Uz podršku Hrvatske diskografske udruge, obilježen je po jedanaesti puta u Hrvatskoj, ekskluzivnim i raritetnim CD i vinilnim izdanjima, popustima, sajmovima vinila i gramofonske opreme te druženjima s izvođačima. Dan prodavaonica ploča…
PROSLAVITE S NAMA DAN PRODAVAONICA PLOČA 20. TRAVNJA 2024.!
Ovogodišnji ambasadori Dana prodavaonica ploča su Vlatko Stefanovski, Sunnysiders, Mangroove, Ivan Pešut, 4 Tenora, Ogenj, Sassja i Klinika Denisa Kataneca. Glazbeni svijet će i ove godine, 20. travnja, proslaviti Dan prodavaonica ploča (Record Store Day). Iznimka neće biti ni Hrvatska, koja će se u akciju obilježavanja Dana prodavaonica ploča uključiti jedanaesti puta. Pod okriljem Hrvatske diskografske udruge, glazbeni dućani diljem zemlje svake godine pridružuju se obilježavanju dana…
UMJETNA INTELIGENCIJA U GLAZBENOJ INDUSTRIJI
Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s radijskim voditeljem, glazbenim kritičarem i urednikom (HR2), Zlatkom Turkaljem Turkijem, u sklopu glazbenog projekta Diskografska spajalica donosi nove razgovore s našim glazbenicima. U vremenima kada se sve više govori o utjecanju sustava umjetne inteligencije na kreativnu i kulturnu industriju, Jurica Pađen, Mirela Priselec Remi, Goran Karan, Davor Tolja, Boris Đurđević, Željko Bebek, Zvonimir Bebek i Želimir Babogredac otkrili su svoje mišljenje…
IMPALA POZIVA TIKTOK DA OSIGURA POŠTENO PLAĆANJE KORIŠTENJA GLAZBE
DIGITALNE PLATFORME ISTOVREMENO SE POZIVAJU DA IZBJEGNU NEŽELJENE POSLJEDICE VLASTITIH STREAMING REFORMI Tijekom proteklih nekoliko tjedana IMPALA je konzultirala članove o pitanjima važnosti i vrijednosti za njihovo poslovanje platformi kao što je TikTok, kao i o utjecaju nedavnih reformi koje predlažu Deezer, Spotify i Apple, s fokusom na popravljanje postojećih ‘value gap’ (jaz u vrijednosti) anomalija te kako bi se onemogućilo stvaranje novih. IMPALA je u svome planu za…