Ovogodišnji ambasadori Dana prodavaonica ploča su Vlatko Stefanovski, Sunnysiders, Mangroove, Ivan Pešut, 4 Tenora, Ogenj, Sassja i Klinika Denisa Kataneca.
Glazbeni svijet će i ove godine, 20. travnja, proslaviti Dan prodavaonica ploča (Record Store Day). Iznimka neće biti ni Hrvatska, koja će se u akciju obilježavanja Dana prodavaonica ploča uključiti jedanaesti puta.
Pod okriljem Hrvatske diskografske udruge, glazbeni dućani diljem zemlje svake godine pridružuju se obilježavanju dana u kojem se u prvi plan stavljaju upravo prodavaonice vinila, CD-a i brojnih glazbenih memorabilija.
Za ovu posebnu priliku, hrvatski diskografi pripremili su popuste, što u dućanima, što preko webshopova, predstavljanje vinila, druženja s glazbenicima, kao i brojna iznenađenja koja će zasigurno razveseliti svakog ljubitelja glazbe.
Dan prodavaonica ploča u Hrvatskoj podržavaju i ovogodišnji ambasadori: Vlatko Stefanovski, Sunnysiders, Mangroove, Ivan Pešut, 4 Tenora, Ogenj, Sassja i Klinika Denisa Kataneca.
Nedavni rezultati izvještaja Svjetske diskografske organizacije (IFPI) Global Music Report pokazali su rast fizičke prodaje treću godinu zaredom. U odnosu na godinu ranije, broj prodaje fizičkih primjeraka u 2023. godini, što CD-a, što vinilnih ploča, narastao je za 13,4%, ostvarivši dobit od preko 1,5 milijardu dolara.
I u Hrvatskoj je prisutan veliki broj kolekcionara te je samo u protekloj godini prodano gotovo 139 tisuća primjeraka vinila.
Istodobno, umjetnici i ljubitelji glazbe sve više shvaćaju vrijednost prikupljanja glazbenih memorabilija. Ovaj podatak je posebno istaknut u izvještaju Global Music Report u kojem su upravo glazbene memorabilije istaknute kao jedne od prilika za razvoj brenda glazbenika i globalnu distribuciju.
Sve novosti o popustima i aktivnostima koje će pratiti Dan prodavaonica ploča možete pratiti na društvenim mrežama Hrvatske diskografske udruge (Facebook i Instagram) i ambasadora projekta.