Hrvatska diskografska udruga (HDU) organizirala je u Vodicama, u sklopu CMC festivala, panel na temu ‘Domaća (zabavna) glazba u medijskom prostoru’. Na ovu temu govorili su dopredsjednik HDU-a Branko Komljenović , Robert Veseljak – predsjednik Hrvatske udruge radija i novina (HURIN), direktor Splitskog festivala Tomislav Mrduljaš, novinar i radijski urednik Zlatko Turkalj, legendarni Željko Bebek te gost iz regije Aleksandar Gajović, urednik beogradskog lista ‘Ilustrovana politika’.

Uz konstataciju kako je domaća zabavna glazba oduvijek bila jedan od najjačih hrvatskih glazbenih aduta i izvozni proizvod koji se prelijevao na sve zemlje regije, postavljeno je pitanje: gdje se ona danas nalazi?

Sudionici panela osvrnuli su se na činjenicu kako je u Hrvatskoj domaća glazba, naročito zabavna, definitivno preferencija većine slušatelja, što potvrđuju i istraživanja poput onog koje je provela agencija IPSOS puls u svojoj ‘Analizi radijskog tržišta’ provedenoj za Agenciju za elektroničke medije. Panelisti su se složili kako domaća glazba nije dovoljno zastupljena u medijima te kako je danas iznimno teško dobiti prostor za promociju dobre glazbe, naročito one novih izvođača.

‘Ne kažem da je nekada bilo lako, ali danas je sigurno teže dobiti prostor u medijima da se neka pjesma dovoljno puta zavrti kako bi je ljudi prepoznali i kako bi možda postala hit. Starijim etabliranim imenima nešto je lakše, ali je to težak put za sve mlade kvalitetne glazbenike koji dolaze. Važno je kvalitetnoj glazbi dati prostor i šansu za promociju kako bi stvarali nova imena i nove pjesme koje će publika voljeti’, istaknuo je Željko Bebek.
Kvaliteta je ono što je ključno, a zajedničkim radom i sinergijom svih u glazbenoj industriji, od autora, izvođača i diskografa do medija, naročito radija i televizije, dobru domaću glazbu treba dovesti do publike, složili su se svi sudionici.