Iz Velike Britanije stižu vijesti o novom načinu borbe protiv online piratstva. Riječ je o pilot projektu, nastalom u suradnji s nedavno osnovanom britanskom policijskom jedinicom za intelektualno vlasništvo i marketinšku industriju, dizajniranom kako bi se web stranicama koje krše autorska prava smanjili prihodi od oglašavanja.

Zahvaljujući ovoj inicijativi oglašavanje velikih brendova na piratskim stranicama je u padu i to za 12%. Utjecaj ovog projekta pratio se kroz 61 web stranicu koje su uživale u profitu generiranom od oglašavanja i pritom nudile piratski sadržaj.

Nakon što su identificirane web stranice koje nude ilegalni sadržaj, a nisu reagirale na upozorenja policije, imena istih proslijeđene su grupi od 60 marketinških agencija i brend kompanija sa zahtjevom da prestanu s oglašavanjem.

“Zajedno smo stvorili proces koji prvenstveno potiče počinitelje da promijene svoje ponašanje tako da djeluju u skladu sa zakonom. Međutim, ako odbiju, imamo sredstva kako bi nagovorili tvrtke da presele svoje oglašavanje na druge platforme, a ako se prekršaj nastavlja i  za suspendiranje web stranice“, izjavio je načelnik policije Bob Wishart.

Frances Moore, izvršna direktorica IFPI-ja kaže: “Proizvođači ne žele da im se reklama pogrešno primjenjuje na mjestima gdje to može naštetiti njihovom ugledu, a operacija „Creative“ može pomoći u rješavanju ovog problema. Vjerujem da to pitanje treba rješavati u cijelom svijetu, a ovu inicijativu pozorno će promatrati agencije za provedbu zakona i privatnog sektora u drugim zemljama.”