Pokretanje servisa Beats Music u SAD-u dobra je prilika za osvrt na stanje streaming glazbe. Glazbeni „on-demand“ streaming servisi dosta su napredovali u posljednjih pet godina. Prva generacija servisa, poput Rhapsodya i Napstera, imali su limitirani uspjeh u vrijeme vrhunca legalnog skidanja glazbe u digitalnom obliku.

Idućim valom servisa, najbolje predstavljeni Spotifyem, Deezerom ili novo lansiranim Beats Musicom, poslovni model i iskustvo korisnika je evoluiralo. Također, i usluge, poput Pandore i YouTubea, koje podržavaju oglašavanje na svojim platformama postale su značajan izvor prihoda.

Sada, na početku 2014., prilikom ulaska još jednog jakog igrača u „on-demand“ pretplatnički biznis, postoji pet glavnih tema koje karakteriziraju poslovni svijet streaminga:

  1. Streaming ima vidljiv utjecaj na digitalnu on-line kupovinu glazbe.
  2. Streaming mora osigurati više vrijednosti.
  3. Pretplata kao poslovni model se dokazao – u nekim zemljama.
  4. Je li streaming stvarno budućnost glazbe?
  5. Mogućnost priključivanja uređaja pomoći će popularnosti streaminga.

Na linku ispod možete pročitati cijelu vijest:

www.billboard.com