Povodom izlaska 21. izvješća svjetske diskografske industrije čelna osoba, CEO IFPI-ja, gđa Frances Moore rekla je:
“Osobito mi je zadovoljstvo predstaviti dokument IFPI-ja, primjerak “Recording Industry in Numbers 2013″. Ovo opsežno izvješće vrvi korisnim podacima i analizama dajući nam konačan statistički uvid u svjetsku glazbenu industriju. Ove je godine zabilježeno dobrodošlo poboljšanje na globalnom tržištu, nakon više od desetak godina poniranja industrija je na putu oporavka sa zabilježenim rastom, prvim nakon 1999. godine.
Optimizam s ekonačno osjeća na općem međunarodnom nivou. No to se nije dogodilo samo od sebe: glazbena industrija se prilagodila promjenama – digitalnom svijetu.
Ona danas nudi korisniku doživljaj glazbe koji on želi a da istovremeno kapitalizira glazbu pomoću raznih poslovnih rješenja.
Brojke koje ćete naći u ovom izvješću to i odražavaju. Primarno za reći jest da je digitalno poslovanje pokretačka snaga rasta. Također je vrlo važna činjenica da se industrija rapidno globalizira…”
U izvješću “Recording Industry in Numbers 2013” nalazi se mnoštvo podataka:
- zabilježena prodaja glazbe u razdoblju od 2008. – 2012. pojedinačno po državama
- podaci za 49 teritorija, podijeljeno prema državama, a koji uključuju: podjelu na fizička, digitalna prava i prava od nastupa, te sinhronizacijske dobiti
- količine prodaje fizičke i digitalne glazbe
- prodaja digitalne glazbe prema formatima (downloadi, mobilna, članarine, podržana reklamama)
- digitalni indikatori (Internetski korisnici, kućanstva sa širokopojasnom uslugom, mobilne članarine, aktivni pametni telefoni i tableti)
- detaljne i precizne analize snimljenog glazbenog sektora, ukljućujući sažetak rada tržišta prema regijama, te razvoj u digitalnom sektoru
- tko je od izvođača prodao najviše glazbe i tko je osvojio nagrade “IFPI Platinum Europe Awards”
No ovo izvješće nosi još jednu poruku.
Prema riječima gđe Moore: “Snimljena glazba također pomaže širenju svijeta digitalnog poslovanja. Podaci IFPI-jeve prošlogodišnje brošure “Investing in Music” (Ulaganje u glazbu) pokazuju da diskografske tvrtke i dalje ostaju onaj subjekt koji najviše podržava glazbene talente, ukupno investirajući godišnje oko 4.5 milijarde US$ u novu glazbu. Povratni efekat ovog investiranja je velikih dimenzija. Treba samo pogledati na Facebook i Twitter na kojima su izvođači najpopularnije osobe na tim društvenim mrežama. Da ne govorimo o pametnim telefonima ili playerima koji bez njihove glazbe ne bi imali niti približno tu vrijednost koji imaju… Ipak, i dalje se susrećemo s velikim postotkom nelegalno skinute glazbe, no tu ključni ulogu imaju vlade u državama i legislativa koje trebaju osigurati autorska prava i zaustaviti piratstvo. Radimo aktivno s mnogim i raznovrsnim posrednicima kao što su oglašivači, ISP-ovi, payment providers i tražilice kako bismo suzbili piratstvo. Neki od njih čine vrlo mnogo na tome, neki niti približno dovoljno. IFPI-jeva će najvažnija zadaća u 2013. godini biti borba protiv piratstva.”