Kako glazbena industrija i radio mogu naći zajednički jezik u 2017. godini?
Pitanje kako radio i domaća glazbena industrija surađuju na obostranu korist te koliko se ta suradnja može u budućnosti poboljšati, postavlja Hrvatska diskografska udruga (HDU) panelom na temu ‘Glazba i radio 2017 – Strateško partnerstvo’, koji će se održati u četvrtak, 6. travnja u 18 sati, u kinu Kaptol Boutique Cinema (dvorana 5) u Kaptol centru Zagreb.
Glazbena industrija i radijske stanice na svjetskim tržištima industrije zabave idu ruku pod ruku, a suradnja koju ostvaruju pokazuje iznimne rezultate. Dolazak do ciljane publike zajednički je cilj glazbenika i radijskoga urednika, menadžera u glazbenoj industriji i vlasnika radijskih stanica. Kroz taj cilj nastaju plodna polja zajedničke suradnje – od učestalog emitiranja hit-pjesama do organiziranja raznih festivala.
Dojam glazbenika i glazbene industrije u Hrvatskoj je da radijska medijska scena, fragmentirana i sazdana sa svojim pravilima, nedovoljno snažno podupire domaću glazbenu kreativnost. Predstavnici radijskog miljea znat će pak istaknuti kako pritisak glazbenika ponekad ne vodi dovoljno računa o zakonitostima medijskoga tržišta.
Sudionici panela koji će razgovarati na ovu temu su Boris Đurđević – vođa grupe Colonia, autor i producent, Zlatko Turkalj – novinar i radijski urednik Hrvatskog radija, Zvonimir Škrobo-Čičak – glazbeni direktor Antene Zagreb, mlada glazbenica Mia Dimšić te Želimir Babogredac – predsjednik HDU-a i direktor diskografske kuće Croatia Records, uz moderiranje novinara Hrvatskog radija Gorana Komeričkog.
Svoj dolazak molimo potvrdite na mail: anita.glavas@hdu.hr do 5. travnja do 12 sati.