Ovogodišnji ambasadori su Boris Novković, Ana Rucner, Nela, klapa Cambi, kids from the sky, Banda turizma, Luka Novokmet i Duška, Almir Elezović (Frank K’o Pola), Sanella i Marko Rudelić.
Glazbeni svijet će i ove godine, 12. travnja, proslaviti Dan prodavaonica ploča (Record Store Day). Iznimka neće biti ni Hrvatska, koja će se u akciju obilježavanja Dana prodavaonica ploča uključiti dvanaesti puta.
Pod okriljem Hrvatske diskografske udruge, glazbeni dućani diljem zemlje svake godine pridružuju se obilježavanju dana u kojem se u prvi plan stavljaju upravo prodavaonice vinila, CD-a i brojnih glazbenih memorabilija.
Za ovu posebnu priliku, hrvatski diskografi pripremili su popuste, što u dućanima, što preko webshopova, predstavljanje vinila, druženja s glazbenicima, kao i brojna iznenađenja koja će zasigurno razveseliti svakog ljubitelja glazbe.
Dan prodavaonica ploča u Hrvatskoj podržavaju i ovogodišnji ambasadori: Boris Novković, Ana Rucner, Nela, klapa Cambi, kids from the sky, Banda turizma, Luka Novokmet i Duška, Almir Elezović (Frank K’o Pola), Sanella i Marko Rudelić.
Nedavni rezultati izvještaja Svjetske diskografske organizacije (IFPI) Global Music Report pokazali su kako je fizička prodaja u 2024. godini, što CD-a, što vinilnih ploča, i dalje jedan od najstabilnijih faktora rasta prihoda snimljene glazbe. Samo od prodaje vinila je prihod porastao za 4,9%, što je 18. godina konstantnog rasta.
Istodobno, umjetnici i ljubitelji glazbe sve više shvaćaju vrijednost prikupljanja glazbenih memorabilija. Ovaj podatak je posebno istaknut u izvještaju Global Music Report u kojem su upravo glazbene memorabilije istaknute kao jedne od prilika za razvoj brenda glazbenika i globalnu distribuciju.
Sve novosti o popustima i aktivnostima koje će pratiti Dan prodavaonica ploča možete pratiti na društvenim mrežama Hrvatske diskografske udruge (Facebook i Instagram) i ambasadora projekta.