Prva nacionalna konferencija za izvođače u glazbenoj industriji održat će se zahvaljujući organizaciji Hrvatske diskografske udruge uz podršku ZAPRAF-a kao organizacije za kolektivno ostvarivanje prava proizvođača fonograma.
Cilj konferencije je svim sudionicima glazbene industrije omogućiti razmjenu znanja i iskustva, ali i što boljeg i transparentnijeg komuniciranja prema izvođačima kako bi oni imali priliku čuti i naučiti nešto novo te na taj način bolje razumjeti određene procese unutar glazbenog sustava.
Konferencija se održava u hibridnom izdanju 6. rujna, a otvorit će ju, ispred Hrvatske diskografske udruge, Maja Vidmar Klarić.
Na ovogodišnjoj konferenciji govoriti će Goran Komerički na temu „Kultura streaminga: Novo doba za izvođače“, Valentina Šokec iz odvjetničkog društva Korper i partneri na temu „Novi Zakon o autorskom pravu i srodnim pravima“ te Ivan Božajić iz 1Playeda na temu „Praćenje emitiranja snimaka: prezentacija 1Played sustava“.
Voditelj specijalnih projekata Hrvatske diskografske udruge Goran Komerički specijalizirao se na području mjerenja popularnosti i analize podataka, glazbenog streaminga, poslovne analize i analize trendova u svjetskoj i domaćoj glazbenoj i radijskoj industriji.
Osnivač je Airplay Radio Charta, službene liste stranih singlova za Hrvatsku, i dobitnik brončane medalje na Radijskom festivalu u New Yorku (NY Festivals).
Autor je i producent tjednog radijskog chart showa ARC Top 40 u eteru HR2.
Sudjelovao je na nizu poslovnih konferencija i festivala specijaliziranih u području radijske i glazbene industrije. Među njima su međunarodni radijski festival RadioCity Milano, Weekend Media Festival, Međunarodna autorska kreativna konferencija (Makk), Runda Digital Day, Adria Music Conference i Dani HURIN-a.
Dugogodišnji pripadnik radijske i glazbene industrije o streaming kulturi je kazao: „O da, streaming je svijet učinio glazbenijim no ikada ranije: publici je omogućio instantni pristup do omiljenih pjesama, izvođačima je omogućio globalnu vidljivost, a industriju je preporodio. Brojke su jasne: odmah i sada možemo doći do 90 milijuna pjesama, kako aktualnih tako i onih iz ranijih desetljeća. Samo u prvoj polovici godine, globalna publika je streamala 1.6 bilijuna (milijun milijuna, 12 nula) pjesama, navodi Luminate. Ipak, vremena i dalje imamo kao i ranije: dan traje 24 sata, a godina ima 365 dana. Ključna riječ uspjeha na streaming servisima krije se u riječi: prepoznavanje. O tome kako biti prepoznat na Apple Musicu ili Deezeru, Spotifyju ili TIDAL-u i doći do publike, time ćemo se baviti u radionici posvećenoj kulturi glazbenog streaminga.“
Ova konferencija postat će tradicionalna te će tematski i sadržajno voditi brigu da se govori o aktualnim temama unutar glazbene industrije.
Svi zainteresirani za konferenciju mogu se prijaviti putem mail adrese izvodaci@hdu.hr, a Zoom link konferencije sudionicima će biti dostavljen dan prije održavanja konferencije.