Novosti
MIRJANA BOHANEC VIDOVIĆ: “LIJEPO JE U ŽIVOTU BITI DOBAR, BITI OPTIMIST”
Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s radijskim voditeljem, glazbenim kritičarem i urednikom (HR2), Zlatkom Turkaljem Turkijem, donosi još jedan intervju u nizu u sklopu glazbenog projekta Diskografska spajalica. Ovoga puta, u našem društvu bila je sopranistica, glumica i diplomat Mirjana Bohanec Vidović. Na fotografiji: Mirjana Bohanec Vidović Fotografija: Zlatko Turkalj Turki Kako vas najčešće ljudi oslovljavaju? Kojim imenom? Na ulici Ana Šafranek. Privatno, moji prijatelji, naravno, Mirjana….
ZAJEDNIČKA IZJAVA ORGANIZACIJA KREATORA I NOSITELJA O OPĆEM PRAVILNIKU ZA UMJETNU INTELIGENCIJU
Poštovana izvršna potpredsjednice Virkkunen, Predstavljamo raznoliku, ali jedinstvenu koaliciju stvaratelja i nositelja prava koji djeluju diljem kulturnih i kreativnih industrija EU-a. Pišemo kako bismo izrazili ozbiljnu zabrinutost u vezi s drugim nacrtom Općeg pravilnika za umjetnu inteligenciju (AI) u okviru Zakona o umjetnoj inteligenciji EU-a. Unatoč našem konstruktivnom sudjelovanju u procesu savjetovanja AI Ureda o prvom nacrtu, drugi nacrt ne odražava pravedno…
GORAN KARAN: “PJESME NE STARE, PJESME NE UMIRU”
Hrvatska diskografska udruga (HDU) u suradnji s radijskim voditeljem, glazbenim kritičarem i urednikom (HR2), Zlatkom Turkaljem Turkijem, donosi još jedan intervju u nizu u sklopu glazbenog projekta Diskografska spajalica. Ovoga puta, u našem društvu bio je pjevač i bivši hrvatski eurovizijski predstavnik Goran Karan. Na fotografiji: Goran Karan Fotografija: Dario Horvat Mjuzikl “Naša bila štorija” imao je veličanstvenu premijeru 2017. godine u Splitu, u dvorani Gripe. Riječ je…
HRVATSKA JE DRUGO NAJBRŽE RASTUĆE TRŽIŠTE STREAMINGA U SVIJETU
Značajan rast slušanja glazbe putem pretplata na glazbene streaming servise je trend koji se u Hrvatskoj događa u posljednje tri godine. Na digitalne platforme se svakoga dana postavi 103.5 tisuća novih pjesama, a u ponudi se nalazi 202 milijuna pjesama. Svega 1% repertoara streama se više od 100 tisuća puta, a gotovo 47% posto glazbe nije preslušano ili je streamano najviše deset…