Hrvatski diskografi pokrenuli su suradnju s Deezerom prije nešto više od dvije godine i to je najveći legalni servis za distribuciju glazbe digitalnim putem u Hrvatskoj. Diskografi imaju uređene odnose sa izvođačima i svatko od njih, sukladno ugovornim odnosima, dobiva naknadu od streaminga za svoje snimke.
Također, izvođači su pri sklapanju ugovora mogli birati žele li biti plaćeni odmah za odsvirani dio na određenoj snimci ili su mogli potpisati ugovore kojima su stekli i kasnija prava. Logično je pri tome da izvođači koji su potpisali ugovore i koji ostvaruju veće uspjehe, a čije se pjesme više preslušavaju, ostvaruju i veću naknadu, što su na svojoj konferenciji za medije potvrdili i sami predstavnici HGU i HUZIP-a. Sve snimke kojima raspolaže Deezer potpuno su legalne i pravo na njihovo korištenje regulirano je kako s diskografima, tako i izvođačima putem potpisanih ugovora. Insinuacija da izvođači nisu plaćeni plasirana je isključivo od dužnosnika HUZIP-a koji ne štite interese glazbenika nego gledaju da prihodi njihove organizacije budu što veći.
Hrvatska diskografska udruga zalaže se za individualno ostvarivanje prava, što znači da svaki izvođač koji sam izdaje svoje pjesme, iste može samostalno ponuditi digitalnim servisima, bez da HUZIP u njihovo ime prikuplja kolektivnu naknadu, koja bi se zatim raspodjeljivala na upitne načine. Poznato je da HUZIP za svoje usluge naplaćuje najveći zakonski dozvoljen iznos od 33 posto prikupljenih naknada za prava izvođača plus 10 posto dodatnih izdataka, što ukupno iznosi čak 43 posto, te ne postoji razlog zašto to ne bi bilo tako i u ovom slučaju. Diskografi kod prikupljanja naknada od digitalnih servisa izvođačima u potpunosti isplaćuju dogovorene iznose bez zadiranja u njihov dio. Budući da su diskografi vlasnici mastera i ti koji preuzimaju rizik te brinu za promociju i distribuciju, logično je da izvođači prepuštaju brigu svom diskografu o određenim aspektima poslovanja. Sasvim sigurno je da su diskografi, uz autore i izvođače, najvažnija karika glazbene industrije i upravo zbog toga svi najveći izvođači surađuju s diskografima. Također važno je naglasiti da su diskografi jedini koji ulažu u razvoj hrvatskog glazbenog tržišta pa su tako samo u prošloj godini uložili preko 20 milijuna kuna u nove snimke, s tim da samo 10 posto od snimljenih uradaka hrvatskih izvođača uspije ostvariti uspjeh i povratiti uloženo.
U svijetu ne postoji niti jedan slučaj gdje kolektivna organizacija prikuplja prava za izvođače, već je svjetska praksa da izvođači svoja prava reguliraju s diskografom koji zatim sklapa ugovore sa streaming servisima. U tom smislu Deezer potpuno legalno distribuira sadržaj te je jedina i isključiva korist ljudi koji su pokrenuli napad na diskografe i digitalne servise ostvarivanje zarade na račun izvođača čija prava štite. Kako inače objasniti činjenicu da iako naknada od prikupljenih prava raste, izvođači dobivaju sve manje novca? Deezer bi zbog komplikacija koje im stvara HUZIP, a koje ne doživljavaju nigdje drugdje, zaista mogao početi razmatrati mogućnost da napusti Hrvatsku. Odlaskom Deezera bili bi prije svega oštećeni građani koji bi ostali bez najvećeg legalnog servisa u Hrvatskoj, a izvođači bez naknada i važnog promocijskog kanala.