HDU vinilne posjetnice pomele konkurenciju na dizajnerskom natjecanju u Los Angelesu
Na međunarodnom dizajnerskom natjecanju IDA International design awardsodržanom u Los Angelesu, u konkurenciji od više od 1000 prijavljenih projekata iz 52 zemlje, hrvatski dizajner Ivan Dilberović osvojio je čak četiri nagrade. Dilberović je pomeo konkurenciju osvojivši srebrno priznanje u kategoriji Print – Self-Promotion za projekt ‘Play It!’, vinilne posjetnice koje izradio za Hrvatsku diskografsku udrugu. Isti projekt dobio je i posebnu pohvalu žirija u kategoriji Self Promotion.
Mladi hrvatski grafički dizajner Ivan Dilberović u svojem portfelju ima suradnje s imenima kao što su Dilemma Posters, Aquarius, Yellow Submarine ili opatijski hotel Navis, a među njegovim omiljenim projektima je upravo i izrada posjetnica za Hrvatsku Diskografsku Udrugu. Sve je započelo idejom da se recikliraju stare ploče.
Ivanov moto iza nastanka vizitki bio je ‘Reduce – Reuse – Recycle’. Kako sam kaže: “Čim me Hrvatska Diskografska Udruga pozvala da dizajniram posjetnice za njih, na pamet mi je odmah pala super ideja. Predložio sam im da iskoristimo stare gramofonske ploče koje su ostale na skladištu i koncept je prihvaćen”. Od svake ploče laserskim je izrezivanjem dobiveno 10 posjetnica, a kasnije su dotiskom dodani podaci o osobi i udruzi na svaki primjerak. Ne postoje dvije iste posjetnice, a ono što je najbolje je da svaka zadržava drugačiji zapis zvuka. “Isprobao sam ih sam – sve vizitke još uvijek sviraju!”, komentira Ivan.
Koliko je Ivanova ideja originalna dokazuje i preko 30 objava o ovom projektu na najvećim svjetskim dizajnerskim portalima. Između ostalih o Ivanovu projektu pisali su portali kao što su francuski Fubiz, britanski Desing week, australski Mix mag i mnogi drugi.
U sklopu nagrade IDA International design awards Ivanu je dodijeljeno srebrno priznanje i za projekt Hotel Navis Opatija u kategoriji Print – Wayfinding & Environmental Graphics, kao i još jedna posebna pohvala žirija u kategoriji Logos, Trademarks and Symbols.