Ulica kneza Borne 5
Zagreb, Hrvatska
10000
 
Ponedjeljak - Petak
09:00 - 17:00
 
email:
 
Odnosi s javnošću:
 
 

Odgovaramo po redoslijedu zaprimljenih upita.

 

Kako glazbena industrija i radio mogu naći zajednički jezik u 2017. godini?

Pitanje kako radio i domaća glazbena industrija surađuju na obostranu korist te koliko se ta suradnja može u budućnosti poboljšati, postavlja Hrvatska diskografska udruga (HDU) panelom na temu 'Glazba i radio 2017 – Strateško partnerstvo', koji će se održati u četvrtak, 6. travnja u 18 sati, u kinu Kaptol Boutique Cinema (dvorana 5) u Kaptol centru Zagreb.

Prvi rezultati antipiratskih aktivnosti Hrvatske diskografske udruge

Hrvatska diskografska udruga, uz podršku ZAPRAF-a, početkom godine započela je razvijanje antipiratskog odjela unutar Udruge te još više pojačala aktivnosti koje su usmjerene kako na zaštitu sadržaja, tako i na omogućavanje lakše i veće dostupnosti legalnih alternativa u Hrvatskoj.

Održana prezentacija za profesore i nastavnike glazbenih škola

ZAPRAF i HDU održali su na Županijskom stručnom skupu glazbenih škola četiri županije, prezentaciju vezanu uz edukacije u školama, za učenike osnovnih i srednjih škola, koje ove dvije udruge planiraju provoditi u 2017. godini.

Diskografske kuće godišnje ulože više od 4,5 milijardi dolara u razvoj glazbene industrije

Diskografske kuće još uvijek su najveći investitori u glazbenoj industriji te su samo u 2015. godini na globalnoj razini uložile više od 4,5 milijardi američkih dolara u razvoj izvođača, nove snimke i marketing, podaci su to Svjetske diskografske organizacije (IFPI) i Organizacije nezavisnih diskografa (WIN) objavljeni u godišnjem izvješću ‘Ulaganje u glazbu' (Investing in music).